Witam w Psycho-Fusach!

Kiedy pijesz kawę lub herbatę, to wypijasz napój będący jej esencją. Na dnie kubka zwykle zostają fusy. Wszystko, czego doświadczamy w życiu, również zostawia fusy - emocjonalny odcisk. Jeśli przyjrzymy się mu bliżej, pobędziemy z nim, to doświadczymy odkrycia tego, co ważne, a co w psychoterapii nazywamy wglądem.

Mój blog, to notes dla moich wglądów, które pojawiały się w trakcie szkoleń, doświadczeń terapeutycznych, superwizyjnych, czy pracy w gabinecie.
Zamiast wysypywać je do kubła nieświadomości, dzielę się nimi - z Wami.

Mam nadzieję, że lektura bloga pozwoli Państwu odkryć to, co ważne.


Pozdrawiam -
Jakub Bieniecki

19 grudnia 2008

Wesołych Świąt

Zbliża się czas Świat Bożego Narodzenia. Wiele osób przyznaje, że "nie czuje" świąt, tak jak kiedyś. Strojenie choinki, łamanie się opłatkiem, wigilijna kolacja, prezenty, kolędy...Ot chwila wolnego...
Gdzie się zatem podziała magiczna aura świąt? Czy jest ona w murach domu, czy w sercach ludzi z którymi spędzam święta, a może chodzi tylko o mnie i moje nastawienie?

Zachęcam wszystkich do odszukania tej magicznej świątecznej energii. Ja znalazłem spory jej kawałek w pudełeczku, które dostałem w prezencie i chciałbym się z Wami ją podzielić:


Xmas-pozytywka


Wszystkim stałym bywalcom i gościom życzymy
Wesołych Świąt i Spełnienia Marzeń w Nowym Roku!

JKJ & JB